1. |
Pakalpojuma nosaukums |
Materiāls pabalsts krīzes situācijā |
2. |
Pakalpojuma turētāja nosaukums |
Tukuma novada pašvaldības iestāde „Tukuma novada sociālais dienests” (turpmāk-Tukuma novada sociālais dienests). |
3. |
Pakalpojuma funkcija/uzdevums |
Sniegt materiālu atbalstu maznodrošinātām un trūcīgām personām krīzes situācijā |
4. |
Pakalpojuma būtības īss apraksts |
Materiālais pabalstu krīzes situācijā ir operatīvi sniegts materiāls atbalsts Tukuma novada pašvaldības teritorijā esošā mājsaimniecībā deklarētām personām, ārēju notikumu seku novēršanai vai mazināšanai krīzes situācijā. |
5. |
Pakalpojuma saņēmējs |
Fiziskas personas. |
6. |
Pakalpojuma saņēmēja apraksts (ja pakalpojuma saņēmējam ir speciāli definēti kritēriji) |
Maznodrošinātas vai trūcīgas personas statuss.
|
7. |
Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu |
Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likums, likums „Par sociālo drošību” (07.09.1995 grozījumi 01.12.2005. un 06.03.2008.); Ministru kabineta 17.12.2020. noteikumi Nr.809 "Noteikumi par mājsaimniecības materiālās situācijas izvērtēšanu un sociālās palīdzības saņemšanu"; Tukuma novada domes 25.08.2021. saistošie noteikumi Nr.25 „Par sociālo palīdzību Tukuma novada pašvaldībā” |
8. |
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti |
Tukuma novada sociālajā dienestā jāuzrāda: personas pase; Lai saņemtu materiālo pabalstu krīzes situācijā, Tukuma novada pašvaldības teritorijā esošās mājsaimniecības pārstāvis viena mēneša laikā pēc krīzes situācijas rašanās ir jāiesniedz Tukuma novada sociālajā dienestā iesniegums par materiālā pabalsta krīzes situācijā pieprasīšanu un dokumenta kopiju (uzrādot oriģinālu), kas apliecina krīzes situācijas faktu. Tukuma novada sociālajā dienestā jaizpilda iztikas līdzekļu deklarāciju. |
9. |
Pakalpojuma pieprasīšanai nepieciešamās veidlapas |
Iesniegums; |
10. |
Pakalpojuma saņemšanas termiņš (darba dienās) |
20 |
11. |
Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi |
Nav |
12. |
Piezīmes (par pakalpojuma saņemšanas termiņu un maksājumiem, kuri saistīti ar termiņu) |
|
13. |
Administratīvais process |
Ir |
14. |
Pārsūdzības iespējas |
Lēmumu var apstrīdēt Tukuma novada pašvaldības Administratīvo aktu strīdu komisijā (Talsu iela 4, Tukums, Tukuma nov.) viena mēneša laikā no tā spēkā stāšanās dienas, iesniedzot iesniegumu Tukuma novada sociālajā dienestā (Tidaholmas iela 1, Tukums, Tukuma nov.). Lēmums stājas spēkā dienā, kad adresāts to saņēmis Paziņošanas likumā noteiktā kārtībā. |
15. |
Atgādinājums |
Klients ir atbildīgs par sniegto ziņu patiesumu un savu rīcību, kā arī atbildīgs par zaudējumu, kas Aģentūrai radies viņa vainas vai nelikumīgas rīcības dēļ, atlīdzināšanu. |
16. |
Brīdinājums |
Materiālu pabalstu krīzes situācijā izmaksu ar motivētu lēmumu pārtrauc vai samazina tā apmēru, ja klients, ir sniedzis nepatiesas ziņas. |
17. |
Pakalpojuma autentifikācijas līmenis |
2 – apliecināta identitāte |
18. |
Dzīves situācija |
Ģimene, bērni, veselība, sociālie pakalpojumi, ārkārtas situācija |
19. |
Pakalpojuma pieprasīšanas veidi |
|
20. |
Pakalpojuma saņemšanas veidi |
Pabalstu var saņemt: 1. ar pārskaitījumu uz pieprasītāja kontu, 2. skaidrā naudā Tukuma novada pašvaldības kasē, |
Pakalpojuma pieprasīšanas veidi: Saņemšanas veids klātiene